tot marunte

13/10/2013 at 15:03 2 comentarii

tot imi fac vant sa incep o bratara normala, dar nu imi vine cheful. am pus margele pe guta elastica si am inventat o bratara facuta cu o felie  dintr-o soseta licra, o margica, doua capete de margele si o incuietoare cu inel.

image
image

Entry filed under: bratari. Tags: , .

Marunte Tot cu ciorapei

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  13/10/2013 la 15:47

    Super ambele!!Cea din lycra arata foarte sic si pretios.Bravo!Incearca si cu saten sau catifea.tre sa mai ai (tu sau mama)bucatzi de material prin casa.Dar…pe saten si catifea se cam tot lucreaza deci ideea ta e super originala..poate sa vopsesti bucatzile de lycra..asta pt lucrari viitoare.just a suggestion.

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  13/10/2013 la 16:04

      Eu incerc sa fac cat mai putina manopera la o bratara. Si sa fie ceva de-a gata. Nu imi place sa complic, dar multam de sugestii.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.889 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,140 vizite in total

