pentru scoala

16/08/2013 at 14:54 2 comentarii

am vazut la o librarie renumite niste creioane sclipitoare la pretul de 8 lei. M-am uitat atent sa vad cum sunt facute si nu sunt altceva decat niste creioane ieftine decorate cu autocolant. abia astept ziua de luni sa iau creioane natur la oferta (24 creioane – 7 lei la Lidl). autocolant reflectorizant am si rosu si argintiu. am ornat unul dar am rulat autocolantul gresit si se agata muchia in ascutitoare.

1119792_10151585358728456_632495914_o

 

Entry filed under: handmade. Tags: , , , , .

mi-am scurtat niste blugi Caritate

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  16/08/2013 la 14:58

    Asta se numeste „trial and error”a fost doar prima incercare urmatoarele o sa-tzi iasa mai bine.Ca sa nu mai vorbim ca e o super idee!Se pot si personaliza…

    Răspunde
  • 2. Steimberg Karla-Elena  |  16/08/2013 la 14:59

    Oricum in poza nu se vede,arata super!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.853 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,815 vizite in total

