Monetizarea pasiunii

12/06/2013 at 10:19 2 comentarii

Citez dintr-un „clasic in viata”, Ariel, care a scris o carte numita „Cartea asta se vinde precum paine calda” care se poate cumpara de aici. Eu am platit in natura 🙂

Pe Ariel il stiu de cand era mic si incapea pe pervazul unui geamlac. Desi are jumatate din varsta mea,am invatat multe de la el. Din pacate eu nu ii pot urma sfaturile 100% dar macar un pic tot pot face.

Deci in ce consta monetizarea: Pasiunea o stie toata lumea, bratarile prieteniei si orice tine de handmade, mai putin tricotatul.  Pana acum mi-am facut acest blog si pagina de facebook . Am vrut sa imi iau domeniu obratarapezi.ro dar sunt inca in expectativa.  Mi-am pus anunturi la vanzari pe toate siturile de anunturi online gratis, fara rezultat. Anul trecut am avut niste fluturasi autoadezivi, sa zicem ca din 100 de fluturasi au avut efect 10.

Am observat ca toata lumea se uita atent la afisele cu catei sau pisici pierdute lipite pe stalpi si m-am gandit sa aplic aceasta strategie. Fluturasii arata ca un anunt de catel pierdut:). Mai ramane sa imi fac curaj si timp sa ii lipesc pe stalpi. Si am acceptul sa pun fluturasi pe masa la salonul unde ma tund de obicei. Un pas e facut deja.

2013-06-12 10.15.01

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade, noduri. Tags: , , , , , , , .

margele hama desen dupa natura

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena.  |  12/06/2013 la 15:03

    hahaha succes!Misto idea!

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  22/12/2014 la 21:14

    Succes!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.867 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,381 vizite in total

