reciclare creativa

05/03/2013 at 10:17 2 comentarii

pe undeva pe aici https://www.facebook.com/ReciclareCreativa.ro  am vazut prima data cum se fac portofele din cutii de lapte si din hartie.

Dupa cum am mai povestit, un filmulet gasiti aici  http://www.makeuseof.com/tag/dont-throw-that-old-printout-away-21-projects-for-used-paper/.

In drumul meu prin diferite magazine am gasit niste coperti de caiet subtirele si gandul mi s-a dus imediat la portofelele origami. si asa din 0.80 lei poti obtine ceva mai valoros. Nu stiu daca ar fi un succes pe piata dar merge de dat cadou la copii sa tina un card de fidelizare de la vreun magazin de jucarii sau banii de la iepurasul de Paste.

2013-03-05 10.14.25

 

Entry filed under: de vanzare, handmade, Tutoriale. Tags: , , , , , , , , .

in asteptarea merilor infloriti combinari

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.889 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,140 vizite in total

