fara noduri

02/03/2013 at 18:19 2 comentarii

am gasit modelul pe pinterest.   mai trebuie sa ii pun ceva de inchis dar parca hartzapelele  capete de de snur au devenit marfa de contrabanda.

1362240955780

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , .

martisoare de criza ritmul inimii

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  02/03/2013 la 19:34

    Ce misto!!! am o sugestie…da trebuie rabdare…fa-i nasturel cu brida la croset…

    Răspunde
  • 2. steigmann  |  04/03/2013 la 09:17

    modelul dupa care m-am luat avea incuietoare prinsa de niste conuri misto. o sa imi iau cand gasesc. o tine deoparte pana atunci. mai am inca doua ancore si ma gandesc la alt fel de bratari dega.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.889 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,170 vizite in total

