carnetel

29/12/2012 at 17:59 4 comentarii

am umblat prin librarii dupa un carnetel pentru schite. nici unul format A6 nu avea pret sub 15 lei si nu erau exact ce imi doream. am recuperat de la servici niste foi din caiete vechi din ’72 de la un coleg iesit la pensie si cu 1 leu le-am taiat marginile si apoi in jumatate la PIM in  Tudor. instructiunile le-am gasit pe net aici. restul de materiale le-am avut in casa. mai am un pic de invatat intai sa masor si dupa aia sa tai 🙂 🙂 .

 

acum astept sa se usuce lipiciul.

Entry filed under: handmade, Tutoriale. Tags: , , , , .

dor de roz din bucati

4 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  29/12/2012 la 18:10

    MISTOO!!!

    Răspunde
  • 2. Steimberg Karla-Elena  |  29/12/2012 la 18:16

    Deh asta e.asa e la inceput.am o intrebare de ce de fiecare data cand intru sa vad un post nou,cand sa comentez imi cere adresa si numele?inainte nu era asa..aveam numele deja pus si scriam comentul….

    Răspunde
  • 3. steigmann  |  29/12/2012 la 18:18

    poate ai debifat ceva la tinut minte, eu nu am modificat nimic la setari

    Răspunde
  • 4. carnetele | o brățară pe zi  |  07/03/2013 la 12:25

    […] cum am mai spus si inainte carnetelele din comert sunt cam scumpe. Din restul de foi recuperate din caiete mai vechi, m-am […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.878 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,242 vizite in total

