o gramada de treaba

20/11/2012 at 21:29 3 comentarii

azi mi-a cazut dulapul suspendat de la bucatarie peste raftul de dedesubt, s-a desfacut chestia aia care e prinsa in spate ca sa agati dulapul. am scos holtzsuruburile, am bagat in gauri adeziv puternic si niste betisoare de bambus pentru frigarui. apoi am pus holtzuruburi mai groase. mama mi-a zis ca nu se vad bibelourile din vitrina si mi-a venit idea sa luminez vitrina cu o instalatie de pom. am facut gaura in spatele dulapului, am desfacut stecherul de la instalatie, am trecut firul prin gaura, am prins instalatia pe oglinda din spatele rafturilor cu scotch transparent, de tavanul vitrinei am prins cu niste chestii de prins cablurile luate de pe vremea cand era magazinul plus, am montat stecherul la loc et voila.

PS – in valtoarea asta mi-m pierdut inelusul de aur de pe inelarul mainii drepte. acu nu stiu daca l-am pierdut prin casa sau pe drum de la servici spre casa. sunt cam nesimtita pe dreapta.

Entry filed under: handmade. Tags: , , .

înapoi la noduri crosetata

3 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.859 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 219,326 vizite in total

