cum se face modelul pentru brățările cu nume

16/11/2012 at 14:23 2 comentarii

pentru brățările cu nume, eu prefer stilul „alpha pattern”. Pentru aceastea este nevoie de un model, făcut fie de mână pe foaie de matematică fie generat de calculator.

Avem nevoie în primul rând de un font elegant, ceva gen caligrafic –  cum ar fi Lucinda handwriting. Se utilizează un program de editare de imagini cu posibilitate de inserare de text. Eu folosesc clasicul Paint de la W7.

Se scrie ce vrem să fie transpus pe brățară, cu un font mare – e bine să fie 72. Se salvează imaginea.

Pe www.patternsforyou.com se găsește un generator de modele pentru brodat, împletit, etc.

Se încarcă imaginea în generator. Se alege tipul de punct=stitch  –  eu folosesc LOOM. Se alege tipul pentru punct – type of cell – eu îl folosesc pe al treilea,  cel turtit. Se apasă butonul Create Pattern.

Imaginea se salvează.

Apoi se poate edita ca să obținem rezultate mai eficiente. Adică se toarnă cu găletușa mai multă culoare în celulele de culoare mai deschisă.

Se printează, de preferat pe landscape.

Se numără câte ochiuri sunt pe înălțime, se adaugă 2 ca să avem și o margine și astfel se calculează numărul de fire utilizate ca urzeală sau fire de suport – în culoarea în care se vrea partea scrisă. Se alege un fir cu o culoare cu contrast pentru fond, acesta fiind firul de lucru. Se lasă câțiva centimetri de fir pentru capătul brățării. Se începe înnodarea firului de lucru peste firele de suport, un rând dus, unul întors, câteva rânduri apoi când se ajunge la partea cu scrisul, se înnoadă firele de suport peste firul de lucru.

 

later edit – s-au se alege versiunea de aici 

Anunțuri

Entry filed under: bratari, handmade, noduri, Tutoriale. Tags: , , , , , , .

cipileauca rezultat

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  16/11/2012 la 15:00

    Pare complicat…

    Răspunde
  • 2. steigmann  |  16/11/2012 la 15:13

    pai de aia se ocupa doar profesionistii de treaba asta 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.889 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,170 vizite in total

%d blogeri au apreciat asta: