prea mult roz

30/09/2012 at 22:30 1 comentariu

dauneaza. azi am inceput o bratara cu trei feluri de roz cu 6, 4 si 2 fire din fiecare, am ales un model cu prea multe noduri dus intors. dupa o secventa am renuntat la model si am facut sageti, dar din parc pana in casa am pierdut-o. am inceput alta, acelasi numar de fire si culori dar cu un model simplu de romburi. la ea am pus aiurea firele ca lungime cand am facut bucla si va fi plina de noduri pe dos.

Image

Entry filed under: bratari.

inspiratie de inceput de an universitar

1 comentariu Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  01/10/2012 la 15:35

    Mie imi place rozul!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 107 urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 217,107 vizite in total

