slabă producție

27/08/2012 at 16:26 4 comentarii

producția a fost foarte slabă deși a fost weekend. pe căldura asta nici nu am avut chef să desfac un pachet nou de ață și am lucrat cu ce am găsit prin camera mea (având în vedere că am avut șantier în lucru în toată casa și tot ce era pe la suprafață am înghesuit în niște coșuri de rufe, cutii de carton, sacoșe și pungi).  Am încercat încă o brățară cu nod culisant și un șoarece din fire de plastic pentru agățat căștile de la telefon.

Entry filed under: bratari, handmade, Tutoriale. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

super scoobi noduri pătrate

4 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  27/08/2012 la 16:31

    Las ca se racosete si o sa ai mai mult spor.Imi inchipui ca e si din cauza santierului din casa..asa e cand nu ai liniste si nu-tzi gasesti ce-tzi trebuie…

    Răspunde
  • 2. Andrada  |  05/07/2013 la 20:18

    buna! de o gramada de timp caut fire dealea din plastic dar nu gasesc nicaieri(online). ti-as fi care recunoscatoare daca mi-ai spus sau da un site de unde sa le pot achizitiona si eu ! te rog frumos! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.885 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,591 vizite in total

