brățări olimpice

31/07/2012 at 10:30 4 comentarii

mă țin și eu cu moda zilei. am făcut două brățări în culorile cercurilor olimpice. aș încerca și așa ceva, până se termină olimpiada http://friendship-bracelets.net/alpha_pattern.php?id=45054

 

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade, noduri. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , .

hippy brățări mărgeloase

4 comentarii Add your own

  • 1. Ioana  |  31/07/2012 la 14:29

    Buna
    As dori daca se poate sa imi spui pretul unei bratari in zig-zag
    Multumesc

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  31/07/2012 la 15:30

      asa subtire e 5 lei, mai lata e 10 lei

      Răspunde
  • 3. Steimberg Karla-Elena  |  31/07/2012 la 14:47

    Ce misto sunt bratzarile!!Da!!incearca daca ai timp!

    Răspunde
  • 4. Steimberg Karla-Elena  |  08/02/2014 la 16:47

    ?? cand am comentat la asta?ca vad pt prima data postarea….oricum sunt perfect deacord cu cele de mai sus!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 107 urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 217,215 vizite in total

