DIY scrabble

28/07/2012 at 15:27 1 comentariu

am iesit la cumparaturi sa imi iau un joc de scrabble. mi s-a parut prea scump 58 de lei pe un joc cu componente de plastic, foarte fragile . asa ca am hotarat sa imi fac singur un joc. am luat un set de doua foi magnetice  18 lei care se pot imprima in imprimanta laser, un pachetel de pastile magnetice 7.5 lei,  de 2x2cm  fiecare, un set de banda izolatoare colorata 5 lei 10 bucati, din care nu imi trebuie decat foarte putin. am gasit un model de tabla de joc pe net, si instructiunile de joc, numarul de litere si valoarea. mai trebuie o rigla, un marker permanent si o foarfeca. ar trebui si un sablon pentru litere dar eu consider ca scriu frumos si uniform.

Entry filed under: handmade, Tutoriale.

pași mici diy scrabble 2

1 comentariu Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  29/07/2012 la 14:59

    WOW!E ceva de munca!Spor!Si asteptam sa vedem produsul finit!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.867 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,381 vizite in total

