de căldură

20/06/2012 at 15:19 2 comentarii

din cauza căldurii nu am observat la timp că am făcut un rând în plus față de modelul pe care vroiam să îl fac așa că am schimbat total modelul. teoretic trebuia să iasă o brățară cu multe T-uri verde închis și  portocaliu închis. a ieșit ceva ce seamănă a 3D progresiv.

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , .

revenire la mărgeluțe Gasiti greselile

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  20/06/2012 la 15:41

    A iesit super!Ce parca trebuie sa te iei chiar dupa modele?acuma ca stii ideea de baza potzi sa inventezi.Sigur..daca ai si timp.Oricum mie imi place modelul.E super interesant.

    Răspunde
  • 2. steigmann  |  20/06/2012 la 16:02

    multumesc pentru aprecieri. oricum ma luam dupa un model inventat d emine, chiar ma gandeam sa fac pattern-ul pe friendship-bracelets.net dar n am mai avut timp.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.848 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 219,761 vizite in total

