săgeți în două sensuri

06/06/2012 at 12:44 3 comentarii

Am făcut brățară cât de cât simetrică, la mijloc am întors sensul săgeților.

Se pare că atunci când postez de pe PC, cu diacritice, numărul vizitatorilor crește remarcant. De pe tabletă încă nu m-am descălțat să scriu cu diacritice, durează prea mult să pun tag-uri, iar lenea afectează numărul de vizitatori. Am avut și un record absolut săptămâna trecută. Înainte de postul numărul 800 am avut 710 vizitatori pe blog, unici, fără spam.

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , , , , , , .

weekend prelungit gardu’ verde

3 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  06/06/2012 la 15:19

    Felicitari.Un motiv excelent sa stai sa postezi de pe PC nu de pe tableta.Superba bratzara!

    Răspunde
  • 2. alina  |  22/08/2012 la 19:17

    imi poti da site’ul de unde ai luat modelul ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.853 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,810 vizite in total

