despre handmade de mână adevărate

22/03/2012 at 14:20 5 comentarii

deși (nu se începe o propoziție cu deși) am deja brățara făcută pentru ziua de azi (deși ieri a fost ziua mea, am schimbat prefixul), azi m-am hotărât brusc să scriu despre câteva bloguri pe care le vizitez destul de des și care îmi plac.

No.1 pe lista mea e www.turific.tk – un pasionat de croitorie (și biciclism) care face șepci, genți și tot felul de chestii, incluzând jucărioare din materiale reciclabile.

2. http://brataramea.wordpress.com/ un fel de concurență dar nu e chiar de speriat.

3. http://laluboutique.blogspot.com/ despre de de toate

4. http://handmadebelladesign.blogspot.com/ – polimerii la putere

5. http://grasshopperbracelets.blogspot.com/ –  încă cineva pasionat de brățările prieteniei

Cred că topul meu are vreo 20 de link-uri. deocamdată vă ajunge.

 

PS. Hai să pun și brățara pe azi. E pe bază de roz, cum văd eu viața acum.

Entry filed under: bratari, handmade. Tags: , , , , , , , , , , .

cerculete rose

5 comentarii Add your own

  • 1. FB  |  22/03/2012 la 14:56

    Multumesc si eu iti vizitez blogul aproape zilnic sa vad ce bratari ai mai facut. Eu chiar nu am timp sa fac, cu scoala si treburi. Oricum felicitari pentru blog!

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  22/03/2012 la 15:04

      spor la toate si bafta la scoala

      Răspunde
      • 3. FB  |  22/03/2012 la 15:26

        multumesc si tie la bratarit

  • 4. Steimberg Karla-Elena  |  22/03/2012 la 15:02

    Rozina!!LA MULTI ANI!!!Sa fii sanatoasa si la punga groasa.(asa se zice ce sa fac)si sa ne bucuri in continuare cu minunatiile tale.Si bratzara pt azi e splendida!

    Răspunde
    • 5. steigmann  |  22/03/2012 la 15:04

      mersi mult pentru urari si pentru comentarii.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.878 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,242 vizite in total

