model de primăvară

05/03/2012 at 14:58 2 comentarii

am primit de la Corina câteva jurubițe de ață ca să fac brățări de camuflaj, dar am încercat un model mai simplu și unul cu colțuri. Iar pentru că nu am estimat bine lungimea firelor, nu mi-a ajuns într-o parte să fac legătura. Am pus niște capete de brățări cu încuietoare.

 

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , , , , , , .

Experiment nereusit ultimele mărțișoare

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  05/03/2012 la 15:04

    OOO foarte frumos.As fi curioasa sa vad modelul si in alte culori!

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  05/03/2012 la 16:55

      o sa incerc si cu alte culori

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.864 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 217,712 vizite in total

