am o rotiță care merge invers

10/02/2012 at 16:10 1 comentariu

am inceput să fac modelul de aici http://friendship-bracelets.net/pattern.php?id=13078 și mi-am dat seama că iar am făcut imaginea în oglindă a modelului. și la joculețul Block puzzle de pe telefon îmi rămâne tot timpul o piesă exact imaginea în oglindă a locului unde trebuie să intre. în plus, pot să scriu cu mâna stângă ca să se poată citi în oglindă, sau scriu cu amblele mâini deodată, cu dreapta normal și cu stânga imaginea în oglindă.

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade, noduri. Tags: , , , , , , , , , .

imaginea din oglindă siropeală

1 comentariu Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  10/02/2012 la 16:17

    WOW!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.878 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 218,242 vizite in total

