Crăciun

10/11/2011 at 11:14 2 comentarii

deja mă pregătesc de Crăciun. ca să fie mai distractiv am agățat 4 clopoței la culoare.  chiar a fost distractiv din momentul inserării primilor 2 clopoței până la finalizare, și acum am zăngănitul lor în creier.

O prietenă m-a rugat să particip la un târg de handmade în cadrul unei manifestări dedicate copiilor din centrele de plasament, organizată de o companie de  training de dezvoltare personală şi profesională. O parte din sumele încasate din vânzări va fi donată copiilor. Am zis că e oportunitate de promovare și în plus, îmi place să ajut. Ca să învăț niște copii din aceste centre să facă brățări, trebuie să obțin o adeverință de voluntar de la Direcția pentru Protecția Copilului. Cine îmi poate da niște detalii despre ce trebuie să fac (înainte să mă duc pe la ei să știu cam ce acte trebuie, să nu fac n-șpe drumuri), să îmi scrie pe email la steigmann@gmail.com sau pe Yhahoo mess la ID steigmannr. voi reveni cu detalii despre manifestare, organizatori, etc, pe măsură ce le primesc și eu.

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , , , , .

romburi brazi

2 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  10/11/2011 la 15:03

    E SUPERBA!!! Sper sa reusesti cu targul si cu adeverintza aia.

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  10/11/2011 la 16:04

      multumesc, pupici multi

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.848 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 219,731 vizite in total

