verde

09/09/2011 at 11:56 7 comentarii

m-am gândit la un model însă nu am pus firele în ordinea care trebuia și a ieșit altceva. pe parcurs mai îmi vin idei și o să fac și modelul pe generatorul de modele de ep friendship-bracelets.net.

Entry filed under: bratari, de vanzare, handmade. Tags: , , , , , , , , , .

început promițător cerceluși

7 comentarii Add your own

  • 1. Maly  |  09/09/2011 la 12:05

    auzi trimite-o la bucharest am avut o Maria ieri de sarbatorit

    Răspunde
    • 2. steigmann  |  09/09/2011 la 12:08

      stai sa o termin

      Răspunde
  • 3. Steimberg Karla-Elena  |  09/09/2011 la 15:14

    OOO deja ai o comanda….Dupa parerea mea va iesi ceva foarte frumos.

    Răspunde
    • 4. steigmann  |  09/09/2011 la 16:47

      da, afaceri in familie:)

      Răspunde
  • 5. ana  |  19/12/2011 la 23:27

    buna:D..cum faci incuietoarea aia asa rotunda?

    Răspunde
    • 6. steigmann  |  20/12/2011 la 12:35

      Pun firele in doua si la mijloc fac o bucla cu nod marinaresc. Pe http://www.friendship-bracelets.net gasesti la tutoriale ceva gen bracelets ends buckle. Nu am cum sa iti dau link ca sunt pe net pe telefon.

      Răspunde
      • 7. ana  |  20/12/2011 la 17:40

        cand ajungi acasa poti sa-mi trimiti un like te rog?:D

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.848 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 219,731 vizite in total

