Papa bun

10/07/2011 at 15:58 3 comentarii

image

Am luat cupoane de reducere de la fungroup si am mancat jumatate de pui la rotisor la Bodeguita del Medio, in Iasi.

Mancarea excelenta, berea rece, eram singurii clienti dinauntrul restaurantului, motivul fiind cele peste 30 de grade de afara, adica ce nebun iese din casa duminik la pranz pe caldura asta (eu cu familia mea). nu stiu daca a fost coincidenta dar cand am intrat canta in boxe harry belafonte, hava naguila. mi-au placut inscrisurile de pe pereti.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Progres alte dungi

3 comentarii Add your own

  • 1. Steimberg Karla-Elena  |  10/07/2011 la 16:11

    Mama ce bine arata!!!

    Răspunde
  • 2. Zeffy  |  10/07/2011 la 16:43

    si undeva pe acolo este scris mare ELECTROSTUDIS 😀

    Răspunde
  • 3. Alexandru N.  |  10/12/2011 la 12:46

    Pe locul 4 la Google Search! Like! (text cautat: bodequita del medio iasi)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Introduceti adresa de email

Alătură-te altor 4.885 de urmăritori

Categorii

Blog Stats

  • 216,591 vizite in total

